15 עבודות כתיבה מקוונות שתוכלו לעשות מהבית

אוגי דג'ורסקוביץ'
עדכון: 4 באוקטובר 2023
7 דקות לקרוא
FirstSiteGuide נתמך על ידי הקוראים שלנו. כאשר אתה רוכש דרך קישורים באתר שלנו אנו עשויים להרוויח עמלה. למידע נוסף
15 עבודות כתיבה מקוונות שתוכלו לעשות מהבית

אתה אוהב לכתוב, ואתה רוצה להרוויח מזה? בלוגים הם עדיין דרך מצוינת להרוויח כסף בכתיבה מהבית, אבל היא לא היחידה. מקופירייטינג למאמרים אישיים, אספנו כמה רעיונות נהדרים כיצד להפוך את כישורי הכתיבה שלך לרווחים. 

זה 2023, ואתה עדיין מקווה להצליח בתור סופר? אל תוותר עדיין. בינה מלאכותית אמורה לקחת את העבודה שלך, והתחרות גוברת, אבל עדיין יש דרכים לעשות זאת לעשות כסף באינטרנט

הנה מה שאתה יכול לעשות כדי להפוך את כישורי הכתיבה שלך לרווח מבלי לעזוב את הבית שלך. 

איך להרוויח כסף בכתיבה מהבית - 15 הרעיונות המובילים

כתיבה היא מיומנות נפלאה לחדד, במיוחד בהתחשב בכמה הזדמנויות יש לך לייצר ממנה רווחים! לא רק סופרים ותסריטאים מוזמן יכולים לקבל תשלום על דרכם הייחודית במילים. 

החל מפתיחת בלוג משלך ועד כניסה לשיווק תוכן, זכייה בתחרויות כתיבה והצעת שירותי עריכה, יש הרבה דרכים להרוויח דולר מוביל ישירות מהנוחות של הבית שלך. 

אז בדוק את 15 הדרכים הטובות ביותר להרוויח כסף בכתיבה מהבית וראה איזו מהן מתאימה לך ביותר. 

1. צור תוכן לבלוג שלך

פתיחת בלוג רווחי היא הדרך המתוקה ביותר להרוויח כסף בכתיבה מהבית, אבל אנחנו לא נשקר לכם - זה אתגר. כרגע יש יותר מ 32 מיליון בלוגרים בארה"ב, כולם מתחרים על תשומת הלב ובסופו של דבר על משכורת. 

בלוגרים מצליחים עושים מסביב $ 52,000 בשנה, אבל אתה צריך יותר מאשר כישורי כתיבה מוצקים כדי להגיע לשם. ראשית, עליך למשוך את הקהל הנכון ולבנות קהל עוקבים נאמן. רק אז אתה יכול להתחיל לשכור שטחי פרסום, לקדם מותגים ולמכור דברים משלך. 

2. כתוב בלוגים ומאמרים עבור אחרים

אתה רוצה לדעת את האמת? אתה לא יכול להתעשר מכתיבת בלוג אורחים. עם זאת, אם יש לך כישרון לכתוב ואין לך זמן לפתוח בלוג משלך, אתה עדיין יכול לנסות לבנות את שמך בתעשייה על ידי פרסום כאורח. הפוך את התוכן שלך לטוב, וסביר להניח שתשים לב. 

התחנה הבאה היא כתיבה בתשלום. בלוגרים מצליחים זקוקים לעזרה ביצירת תוכן, ולכן הם מיקור חוץ לכותבים מומחים. מגזינים מקוונים ו כתבי עת להעסיק גם סופרים מיומנים. החוכמה היא לבנות תיק עבודות ולהיות הראשון בתור לתפקיד - גם אם היית כותב בחינם לזמן מה. 

3. יצירת תוכן לעסקים מקומיים

Around,en 91% מהעסקים שימוש בכל העולם בתוכן כתוב כדי למשוך לקוחות. 

מי לדעתך כותב עותקים וציוצים של האתר שלו? זה נכון - כותבי תוכן בדיוק כמוך. עסקים גדולים וקטנים נמצאים תמיד בשוק עבור קופירייטרים מעולים ויוצרי תוכן מקורי, אז פקח עיניים. 

ככותב עצמאי, היית יוצר הכל מפוסטים בבלוג ועד סיסמאות שלטי חוצות. פשוט הגדר חנות ב- Fiverr או Upwork, והם ימצאו אותך. 

4. בדוק וסקור מוצרים ממותגים

על 99.9% מהלקוחות קרא ביקורות כשהם קונים באינטרנט, כך שאין זה יוצא דופן שביקורות הופכות למוצר עצמאי. אמנם כל אחד יכול לחוות דעה ולהעלות אותה על הכתב, אבל צריך כותב רהוט כדי ליצור ביקורת שמוכרת.

אם תבחר ללכת בדרך זו, תוכל לסקור דברים שאתה כבר יודע, משתמש ואוהב, כמו המותגים האהובים עליך או האמנות. כמו כן, מותגים לפעמים שולחים את המוצרים שלהם לבודקים בחינם. 

הנה דוגמה לביקורת שכתבנו: Bluehost סקירת 2023

5. כתוב תיאורי מוצרים מוחשיים

אם אתה כותב תמציתי עם עין טובה לפרטים, אתה יכול לכתוב תיאורי מוצרים תמורת כסף. הם חלק חיוני מחוויית הקנייה המקוונת, ולכן עסקים בדרך כלל משלמים עבורם כסף טוב. כֹּל חנות מקוונת צריך תיאורי מוצר נקודתיים. 

עם היוצאים מן הכלל היחידים הם יצרני אופנה עילית ויצרני מזון מוזרים, כל העסקים הללו דורשים את אותו פורמט תיאור. תקבל מידע ספציפי שתצטרך להציג בצורה ברורה ומזמינה, אבל אין הרבה מקום ליצירתיות. 

הנה דוגמה לתיאור מוצר שנכתב על ידי ורדה אלטרנטיבות:

דוגמא לתיאור המוצר

6. כתוב הדרכה, מדריכים ומדריכים 

בזמן שאנחנו עוסקים בנושא של כתיבה יצירתית, הנה עוד הופעת כתיבה שתוציא את כל הכיף מעבודת התמלילים. הוראות, מדריכים ומדריכים לא אמורים להיות מרגשים אלא עובדתיים לחלוטין. 

הדבר הטוב בהם הוא שתמיד יש להם ביקוש רב – שלא לומר, קל לכתוב אותם – כך שכמעט לא סביר שתישארו בלי עבודה. 

הנה דוגמה למדריך שלנו: כיצד ליצור אתר וורדפרס

7. כתוב קורות חיים למחפשי עבודה עסוקים 

לפחות יש שמץ של אישיות בקורות חיים. 

כשאתה כותב לעצמך קורות חיים, השפה שלך צפויה לחשוף מי אתה כמקצוען. בעוד שדקדוק וטכניקה ללא רבב צריכים לדבר על השכלתו ואוריינותו של הכותב, הסגנון והניסוח צריכים להתאים למותג ולתיאור התפקיד של המעסיק. זו לא משימה עבור חובבן, וזה המקום שבו הכישורים שלך נכנסים לסצנה. 

מחפשי עבודה רבים משלמים הרבה כסף כדי שיהיה להם דף לינקדאין נחמד יותר להראות למעסיקים הפוטנציאליים שלהם, אז זו עוד הזדמנות מעניינת לחקור. 

8. צור פוסטים וכיתובים ברשתות חברתיות 

ייתכן שפוסטים וכיתובים במדיה חברתית אינם יצירתיות שיא, אבל הם אומנות בפני עצמם. קודם כל, אל תלך שולל מכמה שהם נראים קלים לזרימה. רוב הפרויקטים האלה מגיעים עם הוראות מסובכות שקשה לעקוב אחריהן. במקרים רבים, סופרים מקבלים תשלום כדי ליצור מסר עשיר במידע שחייב למשוך, להשרות אמון ולהמיר רק למילים ספורות. 

אם אתה אוהב אתגר מילים טוב, המשרה הזו מושלמת בשבילך. 

כיתוב פוסט במדיה החברתית

9. עזור לפודקאסטים עם הערות לתוכנית

רק לאחרונה, הפודקאסט גדל למדיום עם יותר מ 460 מיליון צרכנים עוֹלָמִי. האם זה יכול להוות איום על יוצרי תוכן מונחה טקסט? ובכן, כן ולא. כן, כי הגיע הזמן להסתגל לציפיות הקהל המשתנות ולשחק לפי חוקים חדשים. 

אבל יחד עם זאת, הפודקאסט יכול להיות משב רוח רענן בתחום הדיגיטלי רווי התוכן. יש הזדמנויות עבודה רבות לכותבים בתעשייה החדשה הזו, החל מהערות תוכנית או סיכומי פרקים עם משאבים לקריאה נוספת. 

10. מכור את התסריטים שלך ליוצרי וידאו 

אם אתה מכיר אפליקציות (תשומת לב, הבטחה, תצוגה מקדימה) ונוסחאות דומות שמושכות תשומת לב, סביר להניח שתוכל לכתוב סקריפט הגון של YouTube כבר עכשיו. הדבר היחיד שאתה צריך הוא כישורי מחקר. אין כמעט נושא שאתה לא יכול לחקור באינטרנט. 

וצריך להדגיש את זה וידאו הוא תוכן מועדף פורמט של מיליארדי משתמשי אינטרנט? אתה אמור להיות מסוגל למצוא הופעות של כתיבת תסריטים ברוב לוחות הדרושים, אבל אתה יכול גם להציע הצעות ישירות לבלוגרים האהובים עליך וליוצרי סרטונים חדשים. רובם צריכים אותך. 

11. להיות סופר רפאים עבור מחברי ספר אלקטרוני

הוצאת ספר פעם הייתה מסובכת ויקרה, אבל כבר לא. בשנת 2023, אתה יכול לפרסם בעצמך את הספר האלקטרוני שלך באמצעות שירותי מתווך כמו Kindle Direct Publishing של אמזון. 

עם זאת, אל תתרגש עדיין - רוב מחברי הספרים האלקטרוניים מוכרים מתחת ל-100 עותקים ומרוויחים פחות מ- $ 1,000 בשנה. לשם השוואה, כתיבת רפאים עבור מחברים מבוססים יכולה להיות הרבה יותר רווחית. 

אם אתה לא אוהב לכתוב מהצללים, לבחור נישה עם תחרות נמוכה יחסית. בדרך זו, פרסום עצמי של ספר אלקטרוני משלך עשוי להיות שווה את זה. 

12. היכנסו (ותזכו) בתחרויות כתיבה

בפעם הבאה שאתה חושב שאתה לא כותב מספיק טוב, שאל את עצמך את זה: למה שלא תזכה בתחרות כתיבה? רוב התחרויות האלה הן רק שליש מיומנות - השאר זה יצירתיות וביטחון עצמי. בחר נושא שאתה נלהב ממנו ועשה כמיטב יכולתך. 

חוץ מזה, רבים תחרויות כתיבה להציע פרסים כספיים. אתה לא תתעשר גם אם תזכה בכמה מהם, אבל זו עדיין דרך טובה להביא מזומנים נוספים ולהוציא את שמך. כדי לסיים את זה, להיות זוכה בתחרות ייראה מדהים בקורות החיים של הכותב שלך. 

13. היו יצירתיים עם מאמרים אישיים

מתי בפעם האחרונה כתבת חיבור אישי? אם התשובה שלך היא משהו יותר עדכני מבית הספר התיכון, ייתכן שתהיה לך אפשרות להזדמנות עבודה יצירתית זו. תאמינו או לא, יותר מכמה אתרים עדיין מטפחים את המלאכה הנשכחת של כתיבת חיבורים. מה שעוד יותר מדהים הוא שחלקם משלמים עבור התרומות היצירתיות ביותר. 

14. לספק שירותי תרגום בכתב 

כסופר המחפש עבודה, תגלה במהרה שבלוגרים, עיתונאים ומספרי סיפורים אחרים אורבים מאחורי כל פינה. עם זאת, רובם יכולים לכתוב רק באנגלית. אתה יכול להתחיל להציע שירותי תרגום אם אתה שולט בשפה אחרת. 

עסקים בינלאומיים זקוקים לכותבים שיכולים לתרגם את העותקים שלהם לשפות אחרות ולהימנע מהטעויות המצחיקות (והלא מקצועיות) של Google Translate. לוקליזציה מרמזת על הכרת הדקויות של שתי השפות, דבר שמגיע באופן טבעי לרוב הכותבים. 

15. קרא, הגהה וערוך תוכן 

למרות שזו לא בדיוק הופעת כתיבה, היא נמצאת ביחס הכי קרוב אליה. אתה לא יכול להיות עורך אפקטיבי בלי להבין קודם את נבכי המילה הכתובה, בין אם ככותב ובין אם כקורא נלהב. כך או כך, רוב הסופרים הטובים מתפקדים בצורה יוצאת דופן מגיהים ועורכים.

אם זה נשמע כמו משהו שאתה פתוח אליו, הנה א רשימה של שווקים

סיכום

כתיבה מפחידה עד שלבסוף מתחילים. אם אתה חדש במלאכה ובשוק, יש מעט שאתה יכול לעשות לא בסדר. הצמד את לוחות העבודה ותנסח את הרעיונות שלך במילים - במוקדם או במאוחר, הכישורים שלך ישתפרו יחד עם סיכויי העבודה שלך. עד אז, הישארו מחויבים. 

השאירו תגובה

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

שלח את זה לחבר